Liczba godzin lekcyjnych: 8
Cena: 699 zł zamiast 1500 zł
Czas PROMOCJI ograniczony. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Aby skorzystać z promocji:
– zadzwoń i zapytaj o szczegóły promocji – tel.: 690 676 294.
– wyślij zgłoszenie na kurs z podaniem imienia, nazwiska, numeru telefonu na adres: diamondeducation@onet.pl, wpisując w temacie: SAVOIR – VIVRE w Biznesie lub zadzwoń, aby zarezerwować miejsce.
– opłatę za uczestnictwo w kursie, która jest ostatecznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w kursie, możecie Państwo dokonać przelewem na konto (prosimy o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu) lub osobiście w Sekretariacie Placówki.
– ta promocja nie łączy się z żadną inną.
SZKOLENIE z zakresu SAVOIR – VIVRE w Biznesie
Liczba godzin lekcyjnych: 8
Cena: 699 zł zamiast 1500 zł
* Cena szkolenia obejmuje: profesjonalnie przeprowadzenie zajęć, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz serwis kawowy. Zapraszamy.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Pierwszy kontakt
– powitania, pożegnania
– w pracy i poza pracą
– reguły pierwszeństwa
– przedstawianie siebie i innych - Kawiarnie, restauracje
– w restauracji
– w kawiarni
– na przyjęciu
– w kinie
– w teatrze
– kto pierwszy wchodzi/wychodzi
– płacenie rachunku
– napiwki - Zapraszamy gości
– zachowanie przy stole
– sztućce, naczynia, serwetki
– trunki
– wykałaczki
– papierosy
– zaproszenia
– układ stołu: jak posadzić gości
– obowiązki gospodarzy
– układ menu
– jak co podać
– rozmowa przy stole
– kwiaty - W pracy
– pierwszy dzień w pracy
– pozdrowienia, powitania, podawanie ręki
– per ty, per pan/pani
– zachowanie w relacji: szef- podwładny
– ubranie do pracy
– pierwszeństwo
– tytułowanie
– spotkania z klientami - Ubranie
– krawat, muszka, fular
– marynarka
– chusteczki
– parasol
– strój odpowiedni do okazji
– makijaż odpowiedni do okazji - Przekazywanie informacji
– listy
– telefon komórkowy
– e-mail.
Szkolenie Savoir – vivre obejmuje takie zagadnienia jak: kto w jakiej sytuacji ma pierwszeństwo, prezentacja, ubiór, upominki, formy przyjęć, zaproszenia, menu, napoje, zastawa, dobór gości, przyjmowanie delegacji i wyjazdy w delegacje, organizacja konferencji prasowej, oraz inne w zależności od potrzeb.
Celem szkolenia jest:
– zwiększenie pewności siebie w stresujących sytuacjach
– umiejętność dobrania stroju oraz makijażu do sytuacji
– kulturalne jedzenie i picie
– poznanie i stosowanie zasad związanych z przyjmowaniem gości, oraz wyjazdami w delegacje.