Polityka Prywatności w Diamond Education
&1 Administrator Danych
- Administratorem Danych jest Dyrektor Diamond Education z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11/341, wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 3642, NIP 8241531849. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
&2 Żródło danych osobowych
- Twoje dane osobowe uzyskujemy od Ciebie lub Firmy/Osoby, kierującej Cię na szkolenie.
&3 Zasady przetwarzania danych osobowych
- Twoje dane osobowe przetwarzane są:
a). zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
b). zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
c). w zakresie i celu niezbędnym do ukształtowania treści Umowy o kształcenie oraz prawidłowej realizacji procesu kształcenia.
d). w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą t.j. przekazania/przesłania informacji n.t. szkoleń. - Dane osobowe u nas przetwarzają osoby wyłącznie przez nas upoważnione.
&4 Cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do:
- wykonania umowy o kształcenie zawartej z Tobą (realizacja procesu kształcenia)
- kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług (telefonicznie i/lub mailowo)
- celów podatkowych i rachunkowych.
- Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Diamond:
- prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych (prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Diamond Education – informowanie o szkoleniach)
- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).
- Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:
- zapisywania danych w plikach cookies t.j. gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych (w przypadku korzystania ze strony Diamond).
&5 Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
- Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę kształcenia i wydać dokument potwierdzający ukończenie kursu:
– Imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL.
Bez podania któregoś z tych danych po zrealizowanym szkoleniu nie będziemy mieli możliwości wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu.
- Do celów podatkowo – rozliczeniowych (wystawienia faktury) :
– Adres, a w przypadku firmy: nazwę i adres firmy oraz NIP.
Bez podania tych danych nie będziemy mieli możliwości wystawienia faktury/KP.
- Aby móc skontaktować się z Tobą w sprawie organizacji szkoleń potrzebujemy:
– adres e-mail, telefon.
Bez podania tych danych nie będziemy mieli możliwości skontaktowania się z Tobą w kwestii organizacji szkoleń, czy udzieleniu informacji o szkoleniach.
&6 Twoje uprawnienia wobec Diamond w zakresie przetwarzanych danych
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: warszawa@diamond.edu.pl lub adres pocztowy: 03-450 Warszawa, ul. Ratuszowa 11/341.
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Sytuacje, w których możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych:
– przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,
– Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.
&8 Czas przechowywania danych osobowych.
- Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy.
- Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
&9 Pliki cookies
- Strona www.diamond.edu.pl (zwana dalej Serwisem) korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas i datę przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer IP.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
– określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych. - W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie.
- Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.