Asystentka – Sekretarka

KURS weekendowy ASYSTENCKO – SEKRETARSKI w Super Promocji – tylko 799 zł (nie ma żadnych innych kosztów).
Planowany termin rozpoczęcia – 1 lutego 2025 r.
Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 799 zł zamiast 1500 zł

Dokonaj zgłoszenia na kurs przez internet. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
– zadzwoń i zapytaj o szczegóły promocji – tel.: 690676294.
– wyślij zgłoszenie na kurs z podaniem imienia, nazwiska, numeru telefonu na adres: diamondeducation@onet.pl, wpisując w temacie: PROMOCJA: KURS ASYSTENCKO – SEKRETARSKI.
– opłatę za uczestnictwo w kursie, która jest ostatecznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w kursie, możecie Państwo dokonać przelewem na konto (prosimy o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu).
– ta promocja nie łączy się z żadną inną.

 

KURS ASYSTENCKO – SEKRETARSKI

Celem kursu jest:
– gruntowne i rzetelne przygotowanie do pracy w zawodzie ASYSTENTKI/SEKRETARKI
– przekazanie solidnej, usystematyzowanej wiedzy popartej ćwiczeniami praktycznymi (nacisk położony na praktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie).

Wykładowcy:
Zajęcia prowadzone są przez Wykładowców – praktyków, pasjonatów z wykształceniem informatycznym i pedagogicznym  oraz wieloletnim doświadczeniem  w pracy w zawodzie.

Po ukończeniu kursu wydawane są zaświadczenia o ukończeniu kursu na druku zgodnym z rozporządzeniem  MEN.

Kurs skierowany jest do Osób:
– które chcą podnieść kwalifikacje (po ukończeniu kursu Słuchacze otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku MEN).
– zdobyć solidną wiedzę i umiejętności z zakresu pracy na stanowisku asystentki/sekretarki w biurze firmy lub instytucji.

Zapraszamy.

 

Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 799 zł zamiast 1500 zł

 

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Organizacja biura i sekretariatu
    – klasyfikacja zawodowa
    – predyspozycje do wykonywania zawodu
    – charakterystyka sekretariatu
    – obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia)
    – zasady obiegu pism
    – korespondencja
    – delegacje służbowe
  2. Kultura i etyka zawodu
    – ideał asystentki/sekretarki
    – savua vivre w pracy biurowej
    – asystentka/sekretarka a szef/współpracownicy
    – asystentka/sekretarka a interesanci
  3. Podstawowe zwroty anglojęzyczne
  4. Analiza SWOT , prezentacja wg. INTRO
  5. Podstawy prawa pracy
    – aktualny Kodeks Pracy
  6. Obsługa urządzeń biurowych (omówienie)
    – kopiowanie
    – skanowanie
    – drukowanie
  1. Komputeryzacja prac biurowych
    – programy biurowe MS Office (Word, Excel, Power Point)
    – poczta elektroniczna
    – internet.