KURS weekendowy ASYSTENCKO – SEKRETARSKI w Super Promocji – tylko 799 zł (nie ma żadnych innych kosztów).
Planowany termin rozpoczęcia – 1 lutego 2025 r.
Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 799 zł zamiast 1500 zł
Dokonaj zgłoszenia na kurs przez internet. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
– zadzwoń i zapytaj o szczegóły promocji – tel.: 690676294.
– wyślij zgłoszenie na kurs z podaniem imienia, nazwiska, numeru telefonu na adres: diamondeducation@onet.pl, wpisując w temacie: PROMOCJA: KURS ASYSTENCKO – SEKRETARSKI.
– opłatę za uczestnictwo w kursie, która jest ostatecznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w kursie, możecie Państwo dokonać przelewem na konto (prosimy o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu).
– ta promocja nie łączy się z żadną inną.
KURS ASYSTENCKO – SEKRETARSKI
Celem kursu jest:
– gruntowne i rzetelne przygotowanie do pracy w zawodzie ASYSTENTKI/SEKRETARKI
– przekazanie solidnej, usystematyzowanej wiedzy popartej ćwiczeniami praktycznymi (nacisk położony na praktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie).
Wykładowcy:
Zajęcia prowadzone są przez Wykładowców – praktyków, pasjonatów z wykształceniem informatycznym i pedagogicznym oraz wieloletnim doświadczeniem w pracy w zawodzie.
Po ukończeniu kursu wydawane są zaświadczenia o ukończeniu kursu na druku zgodnym z rozporządzeniem MEN.
Kurs skierowany jest do Osób:
– które chcą podnieść kwalifikacje (po ukończeniu kursu Słuchacze otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku MEN).
– zdobyć solidną wiedzę i umiejętności z zakresu pracy na stanowisku asystentki/sekretarki w biurze firmy lub instytucji.
Zapraszamy.
Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 799 zł zamiast 1500 zł
Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:
- Organizacja biura i sekretariatu
– klasyfikacja zawodowa
– predyspozycje do wykonywania zawodu
– charakterystyka sekretariatu
– obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia)
– zasady obiegu pism
– korespondencja
– delegacje służbowe - Kultura i etyka zawodu
– ideał asystentki/sekretarki
– savua vivre w pracy biurowej
– asystentka/sekretarka a szef/współpracownicy
– asystentka/sekretarka a interesanci - Podstawowe zwroty anglojęzyczne
- Analiza SWOT , prezentacja wg. INTRO
- Podstawy prawa pracy
– aktualny Kodeks Pracy - Obsługa urządzeń biurowych (omówienie)
– kopiowanie
– skanowanie
– drukowanie
- Komputeryzacja prac biurowych
– programy biurowe MS Office (Word, Excel, Power Point)
– poczta elektroniczna
– internet.