Liczba godzin lekcyjnych: 16
Cena: 999 zł zamiast 1900 zł
Czas PROMOCJI ograniczony. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Aby skorzystać z promocji:
– zadzwoń i zapytaj o szczegóły promocji – tel.: 690 676 294.
– wyślij zgłoszenie na kurs z podaniem imienia, nazwiska, numeru telefonu na adres: diamondeducation@onet.pl, wpisując w temacie: PROMOCJA: Kurs PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA lub zadzwoń, aby zarezerwować miejsce.
– opłatę za uczestnictwo w kursie, która jest ostatecznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w kursie, możecie Państwo dokonać przelewem na konto (prosimy o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu) lub osobiście w Sekretariacie Placówki.
– ta promocja nie łączy się z żadną inną.
Kurs PROFESJONALNA SPRZEDAŻ i OBSŁUGA KLIENTA
Szkolenie SPRZEDAŻ i OBSŁUGA KLIENTA daje odpowiedź na takie pytania jak: w jaki sposób pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta, jak zorganizować obsługę w sposób systemowy, jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem, jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów, w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne, jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania.
Celem szkolenia jest:
– poznanie i umiejętność zastosowania różnych technik podczas kontaktu z klientem
– nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
– nauka budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta.
Liczba godzin lekcyjnych: 16
Cena: 999 zł zamiast 1900 zł
* Cena szkolenia obejmuje: profesjonalnie przeprowadzenie zajęć, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz serwis kawowy. Zapraszamy.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
– Jak nawiązać kontakt z klientem
– Wywrzeć dobre „pierwsze wrażenie”
– Jak utrzymać kontakt z klientem
– Podstawowe reguły w obsłudze klienta
– Asertywne zachowanie w obsłudze klienta
– Savoir-vivre a obsługa klienta
– Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?
– Klient stały ( znany) i klient nowy
– Obsługa klienta face to face ( w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy)
– Obsługa przez telefon
– Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy
- Klient
– Jakie potrzeby realizują klienci kupując produkty i usługi?
– Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
– Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi:
– postawa roszczeniowa
– postawa arogancka
– klient, który krzyczy
– klient niezdecydowany - Sprzedawca/menager
– Mocne i słabe strony uczestników jako osób obsługujących klientów ( jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce)
– Jak mówić, żeby nas słuchano?
– Jak słuchać, żeby od nas kupowano?
– Zasady prezentacji handlowej
– Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
– Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami.