Programowanie

Planowany Termin rozpoczęcia kursu PROGRAMOWANIA JAVA I stopnia  – od 8 lutego 2025 r.
Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 1900 zł zamiast 2800 zł

Planowany Termin rozpoczęcia kursu RUBY I stopnia  – 15 lutego 2025 r.
Liczba godzin lekcyjnych: 26
Cena: 2100 zł zamiast 3500 zł

Czas PROMOCJI ograniczony. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Aby skorzystać z promocji:
– zadzwoń i zapytaj o szczegóły promocji – tel.: 690676294.
– wyślij zgłoszenie na kurs z podaniem imienia, nazwiska, numeru telefonu na adres: diamondeducation@onet.pl, wpisując w temacie: Kurs Programowania …….. … stopnia lub zadzwoń, aby zarezerwować miejsce.
– opłatę za uczestnictwo w kursie, która jest ostatecznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w kursie, możecie Państwo dokonać przelewem na konto (prosimy o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu) lub osobiście w Sekretariacie Placówki.
– ta promocja nie łączy się z żadną inną.

Celem kursu jest:
– nabycie umiejętności programowania
– przekazanie solidnej, usystematyzowanej wiedzy popartej ćwiczeniami praktycznymi (teoretyczne i praktyczne przygotowanie do pracy).

Wykładowcy:
Zajęcia prowadzone są przez Wykładowców – praktyków, pasjonatów z wykształceniem informatycznym oraz wieloletnim doświadczeniem zarówno w pracy jako programista (autorzy znanych programów/oprogramowania/aplikacji, wykorzystywanych w różnych firmach i korporacjach w Polsce i za granicą) oraz w prowadzeniu zajęć z zakresu programowania.

Kurs skierowany jest do Osób:
– które chcą podnieść kwalifikacje (można zdobyć 5 zaświadczeń o ukończeniu kursu na druku MEN).
– zdobyć solidną wiedzę i umiejętności z zakresu programowania w językach JAVA, RUBY.

Zapraszamy.

Po ukończonym kursie otrzymują Państwo: zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku MEN.

KURS PROGRAMOWANIA w języku JAVA dla osób rozpoczynających karierę programisty

Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 1900 zł zamiast 2800 zł

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

 

  1. Wprowadzenie i instalacja.
  2. Podstawy języka Java
  • Wstęp i podstawowe terminy
  • Pierwszy program
  • Komentarze
  • Typy danych
  • Zmienne
  • Zakres widoczności zmiennych
  • Operatory matematyczne i logiczne
  • Funkcje matematyczne i wielkie liczby
  • Konwersja i rzutowanie typów
  • Zapis i konwencja nazewnictwa
  • Podstawowe wejście / wyjście
  • Instrukcje sterujące
  • Pętle
  • Tablice jednowymiarowe
  • Tablice wielowymiarowe
  • Pętla for each
  • Zapis i odczyt z plików
  • Binarny zapis i odczyt z plików.
  1. Programowanie Obiektowe
  • Klasy, metody i obiekty
  • Argumenty metod
  • Konstruktory
  • Metody
  • Przeciążanie metod
  • Polimorfizm
  • Dziedziczenie podstawy
  • Parametry i słowo kluczowe this
  • Interfejsy
  • Dziedziczenie cd. i konstrukcja super()
  • Wyjątki blok try catch
  • Zgłaszanie wyjątków instrukcja throw
  • Lambda expressions
  • Stream Api
  1. Podstawowe wzorce Projektowe
  • Inversion Of controll
  • Model View Controller
  • Builder
  • Adapter
  1. Systemy zarządzania kodem.
  • Czym jest git
  • Repozytoria zdalne i lokalne
  • Gałęzie Kodu
  • Tworzenie Nowego repozytorim
  • Dodawanie Plików do Repozytorium
  • Tworzenie nowej gałęzi
  • Łączenie kodu pomiędzy gałęziami
  1. Testowanie Kodu
  • Rodzaje testów
  • Testy Jednostkowe
  • Testy E2E
  • Black Box Testing
  • Testy wydajnościowe
  • Narzędzia

 

KURS PROGRAMOWANIE JAVA II stopnia

Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 2000 zł zamiast 3000 zł

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

    1. Programowanie Obiektowe
    • Klasy, metody i obiekty
    • Pierwszy program obiektowy
    • Argumenty metod
    • Konstruktory
    • Metody
    • Przeciążanie metod
    • Dziedziczenie podstawy
    • Parametry i słowo kluczowe this
    • Interfejsy
    • Dziedziczenie cd. i konstrukcja super()
    • Wyjątki blok try catch
    • Zgłaszanie wyjątków instrukcja throw
    • Metody o zmiennej liczbie argumentów
    1. Spring Framework
    • Core
    • Web Servlet
    • Web Reactive
    • Spring Data JPA
    • Spring Data MongoDB

 

KURS PROGRAMOWANIE JAVA – ANDROID (programowanie aplikacji Android)  III stopnia

Liczba godzin lekcyjnych: 30
Cena: 2200 zł zamiast 3500 zł

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Instalacja i konfiguracja JDK wraz z emulatorami telefonów.
  2. Instalacja i konfiguracja środowiska do pisania kodu i uruchamiania aplikacji.
  3. Pierwszy program Hello World!
  4. Ekrany w Androidzie:
  • Kontrolki.
  • Pola.
  • Przyciski.
  • Listy rozwijane.
  1. Łączenie ekranów z logiką biznesową.
  2. Bazy danych w Androidzie:
  • Zakładanie.
  • Aktualizacja.
  • Dodawanie rekordów.
  • Edycja i kasowanie rekordów.
  • Przenośność baz danych.
  1. Do wyboru:
  • Animacje.
  • Zdjęcia.
  1. Przygotowanie aplikacji do instalacji na telefonie.
  2. Instalacja aplikacji na telefonie (każdy uczestnik kursu korzysta z własnego sprzętu).

 

 

KURS RUBY I stopnia

Liczba godzin lekcyjnych: 26
Cena: 2100 zł zamiast 3500 zł

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

1.Wstęp i podstawowe terminy
2. Ekosystem Ruby, instalacja i uruchamianie
3. Pierwszy program
4. Komentarze
5. Zapis i konwencja nazewnictwa
6. Koncepcja Gemów
7. Wszystko jest obiektem
8. Zmienne
9. Zakres widoczności zmiennych
10. Instrukcje sterujące
11. Pętle (a właściwie ich brak)
12. Tablice jednowymiarowe
13. Klasy, metody i obiekty
14. Zapis i odczyt z plików
15. Argumenty metod
16. Konstruktory
17. Metody
18. Dziedziczenie podstawy
19. Dziedziczenie cd. i konstrukcja super()
20. Wyjątki
21. Metody o zmiennej liczbie argumentów.

 

KURS RUBY on RAILS II stopnia – tworzenie aplikacji sieciowych

Liczba godzin lekcyjnych: 32
Cena: 2200 zł zamiast 3700 zł

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  1.  Instalacja środowiska Ruby on Rails
  2. Konfiguracja wstępna Rails i podstawowe gemy
  3. Konfiguracja i dostosowanie środowiska tworzenia aplikacji
  4. Instalacja i konfiguracja bazy danych dla potrzeb aplikacji w Rails
  5. Program “Hello world”
  6. Inicjalizacja tworzenia aplikacji “Blog”
  7. Widoki
  8. Tworzenie jednolitego wyglądu dla całej aplikacji (layout)
  9. Migracje sposób na porządek w bazie danych
  10.  Modele pierwsze starcie
  11. Kontrolery pierwsze starcie
  12. Trasy (routes)
  13. Formularze kontrolki i przesyłanie danych
  14. Pobieranie danych z kontrolerów
  15. Zapisywanie informacji w modelach
  16. Proste zapytania do bazy danych.